5 komi után lesz friss!!!Szóval ha olvasni akartok akkor komizzatok!!=) Szerintem nem kérek sokat! Nektek pár sor vagy szó, de nekem sokat jelent! Köszi! =) Jah és a válaszaimat nem számítom bele! Bocsi!!

2011. január 8., szombat

Sziasztok!Elsüllyedek, hogy ennyi ideig nem jelentkeztem...Sajnálom...Tudom erre nem hivatkozhatok, de itt a felvételi, 8. osztály és még elég sok dolog beékelődött az életembe, ezért a blogra nem maradt időm. Lehet,hogy ezentúl sem fogom folytatni a blogot, esetleg a felvételi után, de ha már nem találkozunk többet, akkor köszönök mindenkinek mindent. Pl.:A komizóknak : nagyon sokat jelentett nekem az a  pár mondat, szó. A 18 rendszeres olvasónak is köszönöm.És az 543 látogatónak, tudom ez nem 543 embert jelent, de akkor is jólesik hogy ennyiszer ráklikkeltetek a blogomra.Köszönöm!

1 megjegyzés:

  1. Szia én azért remélem valamikor folytatni fogod a történetet mert nagyon kíváncsi vagyok rá hogy mi lesz belőle :)


    Isabella Cullen

    VálaszTörlés