5 komi után lesz friss!!!Szóval ha olvasni akartok akkor komizzatok!!=) Szerintem nem kérek sokat! Nektek pár sor vagy szó, de nekem sokat jelent! Köszi! =) Jah és a válaszaimat nem számítom bele! Bocsi!!

2010. július 6., kedd

Az 1. díjam! =)


Ezúton is nagyon szépen köszönöm, ezt a díjat Alice-nek!!!!

7 dolog, amit tudni kell rólam:
- Imádom az állatokat!!
- Nagyon szeretek lovagolni, táncolni, olvasni, írni! =) Ezek a kedvenceim, de szinte  minden sportot szeretek!
- A barátaim nélkül nem lenne élet az élet!  A hülyeség minden mennyiségben jöhet!! :D
- Alapvetően egy vidám lány vagyok, de vannak napok, amik nem igazán jönnek be. =(
- Elég kitartó vagyok, ha valamit elhatározok, akkor addig küzdök érte amíg el nem érem. Sajnos néha a hisztivel sikerül a célom, de hát ez van. XD
- Rossz tulajdonságom, hogy néha nagyon hirtelen haragú tudok lenni.
- Nagyon szeretem a Twilight saga-t, bármi jöhet, ami vámpíros! :D Ezeken kívül is persze van amiket szeretek!!Nem vagyok az az elszánt "rávetem magam" típusú rajongó, de azért sok mindenre képes lennék, azért, hogy találkozzak pl. Robert-tel, Kristen-nel, vagy akár a többi szereplővel! De hát ki nem?? :D

Akiknek küldöm:
-Florsie (http://sweetdreams-florsie.blogspot.com/ )
Hogy őszinte legyek nem tudom, kinek küldhetném még, mert ez a díj szinte mindenkinek megvan de azért keresgélek!!:D

Pussz!! =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése