5 komi után lesz friss!!!Szóval ha olvasni akartok akkor komizzatok!!=) Szerintem nem kérek sokat! Nektek pár sor vagy szó, de nekem sokat jelent! Köszi! =) Jah és a válaszaimat nem számítom bele! Bocsi!!

2010. június 11., péntek

Komolyan elgondolkoztam, hogy folytassam e a történetet. Mivel nem kapok komikat, ebből arra következtetek, hogy senki nem olvassa a blogom. Ha még is akad még ilyen ember, azt nagyon-nagyon szépen megkérem, hogy írjon kommentárt. Nektek csak pár perc az életetekből, de nekem nagyon sokat jelent az, hogy tudom, valaki érdeklődik a történetem iránt. Ezért mindenkit, aki akarja, hogy folytassam, megkérek, hogy írjatok, vagy adjatok valami életjelet magatok felől. Nekem tényleg sokat jelent. Ha ezentól is minden így marad akkor, bezárom a blogot. És bocsi, hogy ilyenekkel rabolom az időtöket :$
Pusszi
Eni

4 megjegyzés:

  1. ne hogy abba hagyd :I én szeretem és szeretném tovább olvasni .D szal folytit de hamar


    sok puszi repcsíííí

    VálaszTörlés
  2. szia! lécci ne hagyd abba én szeretném olvasni! nagyon tetszik a történeted!
    puszi:VattaCukor <3

    VálaszTörlés
  3. szia nagyon tetszik a történeted léci ne hagyd abba kiváncsi vagyok a fojtatásra
    viki

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen a biztatást!!!Igaz csak 3-man írtatok, de legalább tudom, hogy van értelme folytatni és, hogy legalább ti olvassátok!
    És köszönöm, minden rendszeres olvasómnak is!!

    Puszi

    VálaszTörlés