5 komi után lesz friss!!!Szóval ha olvasni akartok akkor komizzatok!!=) Szerintem nem kérek sokat! Nektek pár sor vagy szó, de nekem sokat jelent! Köszi! =) Jah és a válaszaimat nem számítom bele! Bocsi!!

2010. május 22., szombat

6.Fejezet- Végzetes nap!



Az a végzetes nap.....




(Edward szemszöge)
Legalább 100 lehetőség futott végig az agyamon, villám sebességgel.
Mit tegyek? Fussak oda egy szempillantás alatt, hátha még el kaphatom? És ha leugrik? Közelítsek lassan? Mi van ha megijesztem? Mit tegyek? Nincs több időm.
- Bella, Bella! Kérlek ne tedd!- De már késő volt. Leugrott. Nem tudtam megmenteni. Utána ugrottam és próbáltam elkapni. Sikerült! Talán megmenthetem.
NEEE! Bella vérzik. Talán a sziklák... Mit tegyek. Ha elengedem nincs esélye, de ha fogom...Nem volt időm végig gondolni. Őrületes sebességgel zuhantunk a tengerbe. Nekem nincs szükségem levegőre. Bellát talán időben a felszínre tudom hozni. Még megmenthetem.
Kivittem szerelmemet a partra. Ellenállhatatlan volt, ahogy csörgedezett ereiben a vér és egy ponton kibuggyant bőre alól. Akárcsak egy szökőkút. Nagyon vért vesztett. Én pedig küzködtem a méreggel a torkomban. Nem bírom. Meg kell tennem. Nem bírom. Egy csókot nyomtam az arcára és tettem amit az ösztöneim súgtak. Vére illata csábító volt, íze pedig akár a saját ínyem szerint kevert heroin. Ha nem állok le akkor meghal. Nem tehetem. Ellen kell állnom, de nem tudok. Ekkor érkezett meg Carlisle a nevelő apám. 
- Edward, te is tudod mi lesz, akkor ha nem tudod elengedni!- Nagy támasz számomra. Mindenben segít. - Edward, fiam. Tudom, hogy te szereted őt és nem akarod, hogy meghaljon. Hagyd abba!Kérlek! Belláért! Ne engedd, hogy meghaljon! - Megszűnt az vágy. Vége! Nem öltem meg! 
- -Köszönöm! - Nyakába borultam és könnyek nélkül kezdtem sírni. Vámpírrá változtattam a lányt, aki az életemben a legfontosabb! De ő nem szeret engem! Még inkább utálni fog, ha megtudja mit tettem vele! Én így nem tudok létezni! Véget kell vetnem létemnek! Elmegyek Volterra-ba! Csak úgy halhatok meg. Ha kiállok a tömeg előtt a napfényre! 
- Carlisle én így nem tudok élni! Elmegyek Volterra-ba! Felfedem magam! Meg kell tennem!
- Fiam, én tiszteletben tartom a döntésed, de ami történt az megtörtént. Nem léphetünk túl rajta könnyen! Nehéz lesz! Nem szabad ilyen könnyen feladni! Lehet, hogy Bellának tetszeni fog a vámpírlét. Az ellenkezője is előfordulhat. Az ösztöneid eluralkodtak rajtad. 
-Épp ez a baj! Egy veszélyes vadállat vagyok! 
- Nem, Edward, te nem vagy veszélyes, sem vadállat! Csábított a vére és nem tudtál ellenállni. Kérlek gyere velem haza és segíts ellátni Bellát! Vállalnod kell a felelőséget, utána pedig nem szólhatok bele abba, hogy mit csinálj!
- Tudom! 
Hazavittük Bellát. Miután segítettem ellátni Carlislenak felmentem a szomámba és csak feküdtem. Mit tegyek? Mi a helyes megoldás? Azt hiszem az lesz a legjobb ha felfedem magam. Nem akarok fájdalmat okozni senkinek a búcsúzkodással. Írok egy levelet és elmegyek. 
" Kérlek, ne haragudjatok! Szeretek mindenkit, de én nem tudok így "élni"! Majdnem megöltem, egy ártatlan lányt! Ha Carlisle nem lenne, akkor ő már nem lenne itt! Köszönöm, de nem maradhatok. Talán még hallatok felőlem, de nem ígérem. "

6 megjegyzés:

  1. Remélem megállítja valaki és nem fedi fel magát!
    Nem teheti ezt Bellával és a családjával sem!
    Ez a rész is jó lett! :)
    Már várom a kövit!
    Pusszy

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Mostanában, nem tudtam újat hozni, ezért már el is kezdtem a kövit!!! =)
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Hát..ez elég rövid lett, de azért jó:D:D:D:D:D:D:D:D:DVárom a kövit

    VálaszTörlés
  4. Hátt, igen!Bocsi! =(
    Igyekszem !! :D De még kell 1 komi!! Tom, szemét vok de hát ez van....:D:D:D

    VálaszTörlés
  5. ROHADÉK,ÁLLAT!(a legjobb bnőm ugy h meg merem igy szólítani):D
    MIT CSINÁLSZ?KINYIRLAK!
    Nah,jó fontosabb témák....XXD
    Am meg nah szol mindjárt összeszedem magam.Anyám ordibál ,h pakolni kéne... :D
    Nah,szol jó lett.De összecsaptad.Sztem jobban éld bele magad és akk szupi lesz.
    Am meg majd ügyelek rá,h a kirándulás egyik estéjén megírja a kövit!:D
    És nem engedem h Ed meghaljon.
    Nah van is egy jó kis ötletem.HÁHÁ
    *ördögi kacaj*
    NAH PUSSZANCS

    VálaszTörlés
  6. XDXD
    Beszéljünk fontos dolgokról! Hálózsák vagy ágynemű??:D
    Hát, köszi! Oks, megpróbálom. =)
    És megígérem h a kiránduláson megirom, szombaton érünk haza és akkor nem lesz időm felrakni, de vasárnap begépelem és akk elvileg fel is rakom! :D

    VálaszTörlés